Marketing Strategy in International Markets – Bc. Prathiba Kannan
Bc. Prathiba Kannan
Diplomová práce
Marketing Strategy in International Markets
Marketing Strategy in International Markets
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro malé a střední podniky na mezinárodních trzích. Teoretická část se zabývá teorií tvorby marketingové strategie na mezinárodních trzích. V aplikační části bude navržena nová strategie pro malý a střední podnik. Práce využívá klíčová data získaná zejména z veřejně přístupných zdrojů prostřednictvím rozhovorů a sekundární data. Hodnocení společnosti …víceAbstract:
The objective of the Master's thesis is to design a Marketing Strategy for a Small and Medium - sized enterprises in International Markets. The theoretical part deals with the theory of the Marketing Strategy design in International Markets. In the application part, a new strategy for a small and medium-sized enterprise will be proposed. The thesis uses key data in particular obtained from publicly …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/oznvr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2020
- Vedoucí: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
- Oponent: doc. RNDr. Ing. Roman Šperka, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Market Entry Strategy for Huawei into the Central European Market
Mengze Shao -
Analysis of Foreign Trade with Coal in the Czech Republic
Kristýna Dvořáková -
Marketing Strategy of Hindustan Unilever Limited
Atman Trivedi -
Project on Marketing Strategy of Nokia Company in India
Anusua SAHA -
Programování Micro:bitu v blokově orientovaném prostředí
Jan PRŠALA -
Cultural Effects on Consumer Behavior and Marketing Mix for a Global Company – India and Czech Republic Comparison
Ashish Kumar -
Globální marketing a lokální kultura
Alena Skupinová -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze