Factors influencing the consumer behavior of Russian citizens towards luxury goods – Maria Babenkova
Maria Babenkova
Bakalářská práce
Factors influencing the consumer behavior of Russian citizens towards luxury goods
Faktory ovlivňující spotřebitelské chování ruských občanů vůči luxusnímu zboží
Anotace:
Tato studie si klade za cíl identifikovat hlavní faktory ovlivňující spotřebu luxusního zboží ruské skupiny vzorků podle metody PRECON vyvinuté Deeter-Schmelz et al. (2000). Studie využívá faktorovou analýzu s různými testy, například Keyser-Meyer-Olkinovým vzorkováním přiměřenosti a Cronbachovým alfa testem pro vnitřní konzistenci, aby se otestovala spolehlivost faktorové analýzy. Zjištění končí skupinou …víceAbstract:
This study aims to identify the main factors influencing the luxury goods consumption of the Russian sample group, following the method of PRECON developed by Deeter-Schmelz et al. (2000). The study utilizes factor analysis, with various tests such as the Keyser-Meyer-Olkin sampling of adequacy and the Cronbach alpha tests for internal consistency to test the factor analysis for reliability. The findings …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82827
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedoucí: Marija Zlatić
- Oponent: Andrea Escobar Rios
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82827
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Práce na příbuzné téma
-
The Sharing Economy: behaviour of young consumers
Alfredo Mantovani Escalante -
Ethical consumption participation analysis and motivational factors
Julija Krauze -
Symbolic Data Analysis as a Means of Enhancing Consumer Privacy in Smart Metering
Andrea Vašeková -
Analysis of Consumer Attitudes to Social Media on Indian Market
Anirudh Nemmeli Srinivasan -
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Beer Market
Aneta Teichmannová -
Consumer Behaviour Analysis of Generation Y on the Beer Market in the International Context
Aneta Teichmannová -
Consumer behaviour in luxury clothing market
Denisa Toufarová