Veronika Kolářová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie firmy Emco na českém a zahraničních trzích

The marketing strategy of the company Emco in the czech and foreign markets
Abstract:
Tato práce pojednává o společnosti Emco, která je českým výrobcem müsli a distributorem zahraničních produktů. Teoretická část práce seznamuje s teorií marketingu, společností a jejími produkty. Praktická část uvádí její marketingové strategie a cíle. V práci je představen marketingový mix společnosti a na jeho základě je vytvořena SWOT analýza. Kromě českého trhu je zde provedena analýza významných …more
Abstract:
This thesis is about Emco. Emco is a Czech manufacturer of muesli and a distributor of foreign products. The theoretical part of this thesis focuses on introducing the reader to the marketing theory, company itself and its products. The practical part depicts its marketing strategy and its goals. The thesis depicts the company's marketing mix and creates a SWOT analysis based off of it. The thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 9. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2019
  • Supervisor: Miroslava Zamykalová
  • Reader: Martin Jahoda

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76193