Marketingová strategie firmy Emco na českém a zahraničních trzích – Veronika Kolářová
Veronika Kolářová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie firmy Emco na českém a zahraničních trzích
The marketing strategy of the company Emco in the czech and foreign markets
Abstract:
Tato práce pojednává o společnosti Emco, která je českým výrobcem müsli a distributorem zahraničních produktů. Teoretická část práce seznamuje s teorií marketingu, společností a jejími produkty. Praktická část uvádí její marketingové strategie a cíle. V práci je představen marketingový mix společnosti a na jeho základě je vytvořena SWOT analýza. Kromě českého trhu je zde provedena analýza významných …moreAbstract:
This thesis is about Emco. Emco is a Czech manufacturer of muesli and a distributor of foreign products. The theoretical part of this thesis focuses on introducing the reader to the marketing theory, company itself and its products. The practical part depicts its marketing strategy and its goals. The thesis depicts the company's marketing mix and creates a SWOT analysis based off of it. The thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 9. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76193
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2019
- Supervisor: Miroslava Zamykalová
- Reader: Martin Jahoda
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76193
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Návrh marketingové strategie pro uvedení nového produktu na trh pro firmu Emco spol s r.o.
Silvie Satrapová -
Zhodnocení ekonomického vývoje a návrh strategie finančního řízení společnosti EMCO, spol. s r.o.
Lucie Parisova -
Volba právní formy podnikání v ČR (OSVČ, v.o.s., k.s., s.r.o., a.s.): účetní, daňové a právní souvislosti
Tamara Komínová -
Finanční analýza společností Autobaterie s.r.o. a AUTOBATERKY s.r.o
Zuzana Sobolová