Andrea NÁDVORNÍKOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza online komunikace vybrané značky

Online communication analysis of the specific brand
Abstract:
Hlavním cílem práce je zanalyzovat kanály marketingové komunikace vybrané značky, a následně přijít s návrhy na jejich vylepšení. Konkrétně se jedná o webové stránky, inzerci na specializovaných webech, e-mailing, komunikaci na sociálních sítích a spolupráci s influencery. Tyto nástroje jsou nejprve podrobeny analýze a následují návrhy na jejich vylepšení. K relevantním částem komunikace je navržen …more
Abstract:
The aim of the bachelor this thesis is to analyse channels of the marketing communication which are used by the chosen brand. Specifically we talk about webpage, e-mailings, communication on social media and cooperation with influencers. First of all, these tools are analysed. After that, the author is suggesting some improvements. There are also suggested budgets for relevant parts of the online communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Karolína Fajfrová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

NÁDVORNÍKOVÁ, Andrea. Analýza online komunikace vybrané značky. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management