Marketingový projekt: Zvýšení turistické atraktivity regionu – Bc. Veronika Feiglová
Bc. Veronika Feiglová
Diplomová práce
Marketingový projekt: Zvýšení turistické atraktivity regionu
The marketing project: Increase the tourist attractiveness of the region
Anotace:
FEIGLOVÁ, Veronika. Marketingový projekt: Zvýšení turistické atraktivity regionu. [Diplomová práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2016. 93 stran. Diplomová práce na téma Marketingový projekt: Zvýšení turistické atraktivity regionu pojednává o destinacích cestovního ruchu a jejich marketingové komunikaci. V práci je podrobně zkoumána obec Holašovice, která je zapsaná na Seznam světového kulturního a …víceAbstract:
FEIGLOVÁ, Veronika. The marketing project: Increase the tourist attractiveness of the region. (A master thesis). The Institute of Hospitality Management in Prague 2016. 93 pages. This Master’s Thesis on Marketing project: Increasing the tourist attractiveness of the region is about tourism destinations and their marketing communications. The work examines in detail the village of Holašovice, which …víceKlíčová slova
cestovní ruch destinace destinační management Holašovice image Informační centrum Holašovice marketing marketingový mix marketingový projekt SWOT analýza UNESCO destination destination management information center Holašovice marketing mix marketing project SWOT analysis tourism UNESCO.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12107/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FEIGLOVÁ, Veronika. \textit{Marketingový projekt: Zvýšení turistické atraktivity regionu}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/4ve5fd/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Destinační management v Kraji Vysočina se zaměřením na památky UNESCO
Eliška Svobodová -
Vliv certifikace na destinační management turistického regionu Jizerské hory
Manh Hung Doan -
Lázeňský trojúhelník v UNESCO: výzvy pro marketingovou komunikaci a destinační management
Karin Volicerová -
Destinační management oblasti Český Krumlov Region
Michal Březina -
Destinační management v České republice
Miroslava Uhlíková -
Marketingový projekt vybrané maloobchodní jednotky společnosti COOP Beskydy
Jan Žebrok -
Blog jako marketingový projekt
Lucie Piedová -
Marketingový projekt uvedení nového výrobku Mumijo gel na trh
Barbora Strýčková