Marketingový projekt: Zvýšení turistické atraktivity regionu – Bc. Veronika Feiglová
Bc. Veronika Feiglová
Master's thesis
Marketingový projekt: Zvýšení turistické atraktivity regionu
The marketing project: Increase the tourist attractiveness of the region
Anotácia:
FEIGLOVÁ, Veronika. Marketingový projekt: Zvýšení turistické atraktivity regionu. [Diplomová práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2016. 93 stran. Diplomová práce na téma Marketingový projekt: Zvýšení turistické atraktivity regionu pojednává o destinacích cestovního ruchu a jejich marketingové komunikaci. V práci je podrobně zkoumána obec Holašovice, která je zapsaná na Seznam světového kulturního a …viacAbstract:
FEIGLOVÁ, Veronika. The marketing project: Increase the tourist attractiveness of the region. (A master thesis). The Institute of Hospitality Management in Prague 2016. 93 pages. This Master’s Thesis on Marketing project: Increasing the tourist attractiveness of the region is about tourism destinations and their marketing communications. The work examines in detail the village of Holašovice, which …viacKľúčové slová
cestovní ruch destinace destinační management Holašovice image Informační centrum Holašovice marketing marketingový mix marketingový projekt SWOT analýza UNESCO destination destination management information center Holašovice marketing mix marketing project SWOT analysis tourism UNESCO.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12107/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2016
- Vedúci: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FEIGLOVÁ, Veronika. \textit{Marketingový projekt: Zvýšení turistické atraktivity regionu}. Online. Diplomová práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/4ve5fd/. [citováno 2024-04-24]
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Destinační management v Kraji Vysočina se zaměřením na památky UNESCO
Eliška Svobodová -
Lázeňský trojúhelník v UNESCO: výzvy pro marketingovou komunikaci a destinační management
Karin Volicerová -
Destinační management oblasti Český Krumlov Region
Michal Březina -
Destinační management v České republice
Miroslava Uhlíková -
Destinační management a jeho socio-kulturní kontext
Tereza Brychtová -
Blog jako marketingový projekt
Lucie Piedová -
Start-upový projekt marketingové komunikace vybraného podniku
Michal Vnenk -
Projekt marketingové komunikace rozhlasové stanice
Veronika Rapošová