ANALÝZA MARKETINGOVÉ STRATEGIE FOTBALOVÉHO KLUBU PSG.FR – Valeriia Andreeva
Valeriia Andreeva
Bachelor's thesis
ANALÝZA MARKETINGOVÉ STRATEGIE FOTBALOVÉHO KLUBU PSG.FR
ANALYSIS OF THE MARKETING STRATEGY OF THE FOOTBALL CLUB PSG.FR
Anotácia:
V bakalářské práci se zabývám strategickou analýzou a tvorbou strategických doporučení pro fotbalový klub Paris Saint-Germain. V teoretické části se věnuji obecné definici marketingu a s ním spojeném sportovním marketingu, dále procesu marketingového řízení, marketingovému mixu, marketingové komunikaci, a nakonec sponzorství ve sportu. Budu definovat jednotlivé součásti, které jsou důležité pro vymezení …viacAbstract:
In my bachelor thesis I deal with strategic analysis and creation of strategic recommendations for the football club Paris Saint-Germain. In the theoretical part I deal with the general definition of marketing and related sports marketing, as well as the process of marketing management, marketing mix, marketing communication, and finally sponsorship in sports. I will define the individual components …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Ladislav Pátík
- Oponent: Martin Charvát
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ANDREEVA, Valeriia. \textit{ANALÝZA MARKETINGOVÉ STRATEGIE FOTBALOVÉHO KLUBU PSG.FR}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/4veraf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Management in Creative Industries
Práce na příbuzné téma
-
Marketing National Football League
Dominik Lupták -
Marketing fotbalového klubu AC Sparta Praha
Zdeněk Grosman -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Sport Marketing and Its Social Implications
Oleksandr Reshetar -
Analýza marketingové komunikace společností zaměřených na sportovní marketing a management
Nikola Mráčková -
Management a marketing fotbalového klubu SK Líšeň
Marko Pavkeje -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků
Názov
Vložil
Vložené
Práva