Kateřina Marešová

Bachelor's thesis

Kreativní proces v komunikaci

Creative techniques in the making of communication campaigns in practice
Anotácia:
Práce se zabývá kreativitou v rámci vzniku komunikační kampaně v prostředí reklamní agentury. Hlavním tématem jsou kreativní metody užívané během fáze ideace při tvorbě kreativního konceptu. Kreativních technik existuje velké množství. Některé jsou efektivní v jedné situaci, v jiné to ale může být úplně naopak. Práce porovnává literaturu s praxí – čtenář se má možnost dozvědět, které techniky se v …viac
Abstract:
This thesis focuses on the creativity in the scope of communication campaign in the environment of an advertising agency. The main theme is the creative methods used during the phase of ideation when forming a new creative concept.There is a lot of creative techniques available nowadays. Some of them are effective in some situations meanwhile in some it can work the opposite way. This thesis compares …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 12. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2018
  • Vedúci: Zdeněk Vondra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73364