Kateřina Marešová
Bakalářská práce
Kreativní proces v komunikaci
Creative techniques in the making of communication campaigns in practice
Anotace:
Práce se zabývá kreativitou v rámci vzniku komunikační kampaně v prostředí reklamní agentury. Hlavním tématem jsou kreativní metody užívané během fáze ideace při tvorbě kreativního konceptu. Kreativních technik existuje velké množství. Některé jsou efektivní v jedné situaci, v jiné to ale může být úplně naopak. Práce porovnává literaturu s praxí – čtenář se má možnost dozvědět, které techniky se v …víceAbstract:
This thesis focuses on the creativity in the scope of communication campaign in the environment of an advertising agency. The main theme is the creative methods used during the phase of ideation when forming a new creative concept.There is a lot of creative techniques available nowadays. Some of them are effective in some situations meanwhile in some it can work the opposite way. This thesis compares …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 12. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73364
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2018
- Vedoucí: Zdeněk Vondra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73364
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Selected Techniques of Teaching Creative Writing
Jiří KASPAR -
Kreativní účetnictví - využívání technik kreativního účetnictví ve vybrané společnosti
Kateřina Matošková -
Kreativní techniky v účetnictví a jejich dopady na věrný a poctivý obraz
Denisa KŘÍŽOVÁ -
Kreativní techniky při práci v týmu
Nikol Mašková -
Kreativní účetnictví - využívání technik kreativního účetnictví v podmínkách České republiky
Dagmar Alžběta Pastorová -
Kreativní techniky v rámci tvorby komunikačních kampaní v praxi
Kateřina Marešová -
Metody a techniky podpory prodeje- spotřebitelské soutěže
Martin Fišera -
Procesní uspořádání profesní organizace Multimedia Creative Team
Kateřina Bílková