Martin Voldřich
Bachelor's thesis
Gastronomické služby v lázeňském městě
Gastronomic Services in the Spa Town
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na gastronomické služby v lázeňském městě. Práce je rozdělena na tři části: teoreticko-metodologickou, analytickou a návrhovou. Cílem práce je analýza poskytovaných služeb v restauračních zařízeních v centru města Třeboň. V rámci práce byla stanovena jedna hypotéza. Teoreticko-metodologická část obsahuje informace získané z odborné literatury a z důvěryhodných internetových …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on gastronomic services in the spa town. The thesis is devided into three parts: theoretical and methodological, analytic and proposal. The aim is to analyze services provided in the restaurants in the centre of Třeboň. As a part of the work one thesis was determined. Theoretical and methodological part contains information gained from professional literature and confidential …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 11. 2015
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/13329/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 1. 2016
- Supervisor: Ing. Blanka Zimáková
- Reader: Ing. Stanislava Belešová, PhD.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Marketing Communication in the Company Providing Gastronomic Services
Henry Zavaleta Moya -
Gastronomické služby v nákupních centrech
Tomáš Rys -
Gastronomické služby v nákupních centrech
Šárka Hrušková -
Gastronomické podniky v době koronavirové v Praze
Valerie Benešová -
Gastronomické služby v lázních - trendy a specifika
Ida Mlčkovská -
Spokojnosť s vybranými gastronomickými službami v Café Pasáž
Lucia Onderčová -
Gastronomické služby v nákupních centrech
Slobodan Ubović -
Kvalita gastronomických služieb v hoteloch
Filip Oľha