Vztah žáků prvního stupně k osobnosti učitele na běžných a alternativních základních školách – Monika Žabková
Monika Žabková
Diplomová práce
Vztah žáků prvního stupně k osobnosti učitele na běžných a alternativních základních školách
The relation of lower school students towards the personality of their teacher on normal and alternnative basic schools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vzděláváním žáků prvního stupně na tradičních a alternativních základních školách. Důraz je kladen především na vztah mezi učitelem a žákem na obou typech základních škol. Teoretická část se věnuje vztahu mezi učitelem a žáky, dále také proměnám českého školství ve 20. století, kdy vznikaly alternativní směry ve vzdělávání. Dále jsou zde popsány koncepty dvou alternativních …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 6. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5070
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2017
- Vedoucí: Mgr. Radka Skorunková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Věra Krejčová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŽABKOVÁ, Monika. \textit{Vztah žáků prvního stupně k osobnosti učitele na běžných a alternativních základních školách}. Online. Diplomová práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/4vujpa/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství pro střední školy - základy společenských věd, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - německý jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Přechod žáků z 1. stupně Montessori základní školy na 2. stupeň tradiční základní školy
Kateřina JANEČKOVÁ -
Děti z lesních mateřských škol na tradiční základní škole z pohledu rodičů a pedagogů
Martina Čejková -
Porovnání způsobu hodnocení na základní škole tradiční a základní škole alternativní waldorfské
Petra NESVADBOVÁ -
Hudební vzdělávání dětí v tradiční a alternativní základní škole
Blanka Kopečná -
Adaptace žáků z Waldorfské základní školy na tradiční střední školy
Zuzana Vácziová -
Specifika učitelského sboru v malotřídní a tradiční základní škole pohledem ředitelů.
Lucie Hapalová -
Problematika šikany na druhém stupni tradiční základní školy a Zdravé školy
Lucie Černá -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení v Montessori škole a tradiční základní škole
Martina Kramarovičová
Název
Vložil
Vloženo
Práva