Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení v Montessori škole a tradiční základní škole – Bc. Martina Kramarovičová
Bc. Martina Kramarovičová
Diplomová práce
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení v Montessori škole a tradiční základní škole
Pedagogue Approach to Pupils with Specific Learning Disabilities at Montessori School and Traditional Primary School
Anotace:
Diplomová práce se zabývá přístupem pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení v Montessori škole a tradiční základní škole. Cílem práce je komparace přístupu pedagoga na Montessori škole a tradiční základní škole k žákům se specifickými poruchami učení. Práce je rozdělena na část teoretickou a empirickou. Teoretická část vymezuje základní pojmy vztahující se k tématu, představuje druhy specifických …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the approach of the teacher to pupils with specific learning disabilities at Montessori school and the traditional elementary. The aim is then to compare teacher at Montessori school and traditional elementary school to pupils with specific learning disabilities. The thesis is divided into the theoretical and empirical part. The theoretical part defines the basic concepts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zuzana Palounková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRAMAROVIČOVÁ, Martina. \textit{Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení v Montessori škole a tradiční základní škole}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/r82yt3/.
Jak správně citovat práci
Kramarovičová, Martina. Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení v Montessori škole a tradiční základní škole. Liberec, 2017. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Specifické poruchy učení u žáků střední školy
René Sabl -
Zvládání školní zátěže dětmi se specifickou poruchou učení a dětmi bez specifické poruchy učení
Markéta Lenzová -
Specifické poruchy učení v dospělosti
Petra Halová -
Specifické poruchy učení u studentů na střední škole
Petra Ryšková -
Specifické poruchy učení u žáků základní školy
Sabina Klimešová -
Dyskalkulie a jiné specifické poruchy učení v matematice
Lucie Plodíková -
Barvocit a specifické poruchy učení
Zuzana Odvárková -
Specifické poruchy učení a chování v povědomí rodičovské veřejnosti
Martina Havlíčková