Motivace dospělých k neformálnímu vzdělávání – Jana SÁDECKÁ JANÍKOVÁ
Jana SÁDECKÁ JANÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Motivace dospělých k neformálnímu vzdělávání
Motivation of adults towards non-formal education
Abstract:
Hlavním tématem této bakalářské práce je zjištění motivace dospělých k neformálnímu vzdělávání. Teoretická část je rozdělena do šesti hlavních okruhů, ve kterých se s pomocí odborné literatury snažím vysvětlit, co znamená celoživotní učení a jak se odráží ve strategických dokumentech v rámci České republiky a Evropské unie. Další část se zaměřuje na vzdělávání dospělých, jeho současnou situaci a typy …moreAbstract:
The main topic of this Bachelor´s thesis is to determine motivation of adults to informal education. The theoretical part is divided to six main areas which try to explain by means of professional literature what the life-long learning means and how it is reflected in strategic documents within the Czech Republic and the European Union. The next part focuses on the education of adults, its current …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2014
Accessible from:: 3. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Iva Červenková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SÁDECKÁ JANÍKOVÁ, Jana. Motivace dospělých k neformálnímu vzdělávání. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Pedagogy / Adult Education
Theses on a related topic
-
Občanské vzdělávání. Kvalitativní analýza procesu politické socializace se zaměřením na neformální a informální vzdělávání.
Michal SOUKOP -
Neformální zájmové vzdělávání dospělých a jeho organizační zajištění v regionálním kontextu
Andrea Doležalová -
Neformální vzdělávání u malých řemeslných firem
Blanka Matulová -
Neformální vzdělávání a informační učení trenérů házené se zaměřením na využívání informačních technologií
Tomáš Augustýn -
Evropská identita: Erasmus+, neformální vzdělávání a neoliberální subjekt
Jakub Mácha -
Přehled aktivit na podporu dětského čtenářství v neformálním vzdělávání na území ČR
Eliška Martincová -
Jazyková příprava dospělých v kontextu celoživotní učení
Eva Křížová -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková