Bc. Jakub Havelka
Diplomová práce
Marketingové inovace
Marketing innovations
Anotace:
Abstrakt Cílem práce je komparace přístupů v marketingu a marketingovém řízení. Marketingové inovace přinášejí nové cesty k zákazníkům, nové přístupy k získávání a tvorbě hodnoty pro podnik a společnost. Marketingové inovace patří ke čtyřem základním typům inovací. Jde o inovaci produktovou, která přináší nový produkt, výrobek nebo technologii, pak o inovaci procesní, která přináší nové způsoby výroby …víceAbstract:
Abstract The aim of the thesis is to compare approaches in marketing and marketing management. Marketing innovations bring new paths to customers, new approaches to the acquisition and value creation for the company and society. Marketing innovations include the four basic types of innovations. It is a product innovation that brings a new product or technology, then an innovation process that brings …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/f2vee/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 11. 2016
- Vedoucí: Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
- Oponent: Ing. Daniel Toth, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Business Innovation
Prakash Ragupathy -
Marketingové inovace podniků působících v oděvním průmyslu
Linda Petříková -
Marketingové inovace v přímém prodeji
Lenka Horníková -
Inovace marketingového plánu vybrané firmy
Lucie Jakoubková -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Projekt inovace marketingové strategie společnosti Coffeespotcz, s.r.o.
Denisa Hanáková -
Marketingová komunikace inovace ve vybrané firmě
Max Měšťan -
Návrh strategie pro řízení inovací v automotive
Petr Žabka