Bc. Jakub Havelka
Master's thesis
Marketingové inovace
Marketing innovations
Abstract:
Abstrakt Cílem práce je komparace přístupů v marketingu a marketingovém řízení. Marketingové inovace přinášejí nové cesty k zákazníkům, nové přístupy k získávání a tvorbě hodnoty pro podnik a společnost. Marketingové inovace patří ke čtyřem základním typům inovací. Jde o inovaci produktovou, která přináší nový produkt, výrobek nebo technologii, pak o inovaci procesní, která přináší nové způsoby výroby …moreAbstract:
Abstract The aim of the thesis is to compare approaches in marketing and marketing management. Marketing innovations bring new paths to customers, new approaches to the acquisition and value creation for the company and society. Marketing innovations include the four basic types of innovations. It is a product innovation that brings a new product or technology, then an innovation process that brings …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/f2vee/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 11. 2016
- Supervisor: Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
- Reader: Ing. Daniel Toth, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Business Innovation
Prakash Ragupathy -
Marketingové inovace podniků působících v oděvním průmyslu
Linda Petříková -
Marketingové inovace v přímém prodeji
Lenka Horníková -
Inovace marketingového plánu vybrané firmy
Lucie Jakoubková -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Projekt inovace marketingové strategie společnosti Coffeespotcz, s.r.o.
Denisa Hanáková -
Marketingová komunikace inovace ve vybrané firmě
Max Měšťan -
Návrh strategie pro řízení inovací v automotive
Petr Žabka