Bc. Petra Sedláčková

Master's thesis

Komunikace vybrané značky produktů určených pro malé děti

Communication of a Selected Brand of Products Designed for Young Children
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá komunikací vybrané značky produktů určených pro malé děti, která vstoupí v září 2018 na český trh. Značka bude nabízet potřeby pro stolování dětí do tří let. Cílem práce je zjistit, jak efektivně komunikovat tuto značku cílové skupině, dospělým lidem, kteří tyto produkty kupují. Část práce je věnována analýze oblíbených značek dostupných na českém trhu a jejich komunikaci …more
Abstract:
This thesis focuses on a communication of a chosen brand of products for little children, which will launch in Czech market in September 2018. The brand will offer products for drinking and eating of children under 3. The aim of this thesis is to find out how to communicate effectively this brand to a target group, adult people, who buy these products. A part of this work is dedicated to an analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Sedláčková, Petra. Komunikace vybrané značky produktů určených pro malé děti. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe