Komunikace vybrané značky produktů určených pro malé děti – Bc. Petra Sedláčková
Bc. Petra Sedláčková
Master's thesis
Komunikace vybrané značky produktů určených pro malé děti
Communication of a Selected Brand of Products Designed for Young Children
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá komunikací vybrané značky produktů určených pro malé děti, která vstoupí v září 2018 na český trh. Značka bude nabízet potřeby pro stolování dětí do tří let. Cílem práce je zjistit, jak efektivně komunikovat tuto značku cílové skupině, dospělým lidem, kteří tyto produkty kupují. Část práce je věnována analýze oblíbených značek dostupných na českém trhu a jejich komunikaci …moreAbstract:
This thesis focuses on a communication of a chosen brand of products for little children, which will launch in Czech market in September 2018. The brand will offer products for drinking and eating of children under 3. The aim of this thesis is to find out how to communicate effectively this brand to a target group, adult people, who buy these products. A part of this work is dedicated to an analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SEDLÁČKOVÁ, Petra. \textit{Komunikace vybrané značky produktů určených pro malé děti}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2018. Available from: https://theses.cz/id/4w5s5y/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Sedláčková, Petra. Komunikace vybrané značky produktů určených pro malé děti. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jan Kovařík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Michaela Horáková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Sára Seidlová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Pavlína Hovorková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Barbora Hájková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Veronika Gaudlová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Veronika Jágrová