Marketingové možnosti rozvoje sportovního centra – Radana Holušová
Radana Holušová
Bachelor's thesis
Marketingové možnosti rozvoje sportovního centra
Marketing Possibilities of Development of a Sport Centre
Anotácia:
Abstrakt bakalářské práceTématem mé bakalářské práce jsou Marketingové možnosti rozvoje sportovního centra. Zaměřila jsem se na dvě sportovní centra – OMEGA Centrum sportu a zdraví v Olomouci a RIDERA SPORT v Ostravě - Vítkovicích. Obě tato centra nabízejí širokou nabídku svých služeb a součástí obou jsou i tenisová tréninková střediska.Úkolem bakalářské práce bylo popsat hlavní charakteristiky sledovaných …viacAbstract:
Abstract of Bachelor WorkThe subjekt of Bachelor Work is the Marketing Possibilities of Sport Centre Development. I have targetted two sport centres – OMEGA Centre of Sport and Health in Olomouc and RIDERA SPORT in Ostrava- Vítkovice. Both these centres offer large proposition of their facilities and a part of both are also tennis train centres.The task of the Bachelor Work was to describe main …viacKeywords
Sportovní centrum Sportovní marketing Rozvoj sportovního centra Charakteristika sportovního centra Marketingový mix ve sportu SWOT analýza sportovního centra Sport centre Sport marketing Sport centre development Characteristic of sport centre Marketing mix in sport SWOT analysis of sport centre
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/80594
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Jaroslav Stolařík
- Oponent: Miroslav Pacut
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management. / Sportovní management
Práce na příbuzné téma
-
Koncepce řízení sportovního centra mládeže triatlonu v Brně
Tomáš Klíma -
Návrh marketingové komunikace sportovního centra
Adéla Tomečková -
Marketingová strategie sportovního centra
Michal Plšek -
Návrh marketingové komunikace sportovního centra
Hana Kučerová -
Marketingová strategie sportovního centra
Veronika NĚMCOVÁ -
Analýza spokojenosti zákazníků Sportovního centra Gurmán
Kamil TOMČÍK -
Marketingová strategie sportovního klubu: využití marketingových postupů, využití exaktní SWOT analýzy při strategii rozvoje klubu aj.
Aleš PUC -
Analýza rizik sportovního (hokejbalového) areálu
Luděk Kosina