Návrh na rozšíření sortimentu v oblasti privátních značek – Bc. Veronika Vyskočilová
Bc. Veronika Vyskočilová
Diplomová práce
Návrh na rozšíření sortimentu v oblasti privátních značek
A Proposal for Expanding the Product Range in the Field of Private Labels
Anotace:
Diplomová práce se věnuje sortimentu privátních značek a navrhuje jeho rozšíření. V teoretické části předkládá současné poznání v oblasti spotřebitelského chování, brandingu a privátních značek. V projektové části je představen kvantitativní výzkum a analýza jeho výsledků se zaměřením na zvyklosti spotřebitelů při nakupování privátních značek a postojů zákazníků k sortimentu privátních značek. Projektová …víceAbstract:
This Master thesis deals with private label range of products and suggests its expansion. The theoretical part of the thesis discusses the current knowledge of consumer behavior, branding, and private labels. The project part of the thesis presents a quantitative research and the analysis of its results. The analysis is focused on consumer behavior and attitude in relation to the private label range …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vyskočilová, Veronika. Návrh na rozšíření sortimentu v oblasti privátních značek. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Uvedení nového produktu na trh ve vybrané společnosti
Lukáš Jíra -
Návrh marketingovej stratégie na uvedenie nového produktu značky FIT na slovenský trh
Matej Svoboda -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Kateřina Formanová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Lucie Baušová -
Uvedení nového produktu na trh
Jiří Zelenka -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Návrh marketingového mixu pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Krajčová