Zahraniční veletrh jako nástroj k mezinárodní expanzi české firmy – Veronika Krejčíková
Veronika Krejčíková
Diplomová práce
Zahraniční veletrh jako nástroj k mezinárodní expanzi české firmy
Foreign trade fairs as a tool for international expansion of czech company
Anotace:
Společnosti skupiny MEGA začaly s účastí na veletrzích v roce 2014. Diplomová práce se zabývá problematikou expanze této české společnosti na zahraniční trhy prostřednictvím veletrhů. Společnost se účastní převážně evropských veletrhů, kde se snaží prosadit své jméno a prorazit do podvědomí zákazníků. Hlav-ním cílem této práce je analyzovat tuto problematiku a zabývat se nástroji, které může firma …víceAbstract:
Companies of MEGA group companies started with participation at exhibitions in a year of 2014. The thesis addresses the topic of expansion of this company to foreign markets through the trade fairs. Company attends mostly European fairs where it tries to promote its name and get into the mind of its customers. The main goal of this thesis is to analyze this topic and study tools company may use with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81351
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2020
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Matěj Vokáč
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81351
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
International Direct Marketing of the selected company
Laura Hošek -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
International Direct Marketing of the selected company
David Kopřiva TEST -
Proposal for an international Marketing Strategy for a Selected Company
Tomáš Veselý -
Marketing strategy of an international law company
Petra Cabadajová -
International Marketing Strategies for Small Luxury Business: LaSphera Case Study
David Voráček -
Vstup firmy na zahraniční trh s podporou agentury Czech Trade
Vladimír Marčík