Terezie Cočevová

Bachelor's thesis

Bon bon oděvní kolekce

Twice a bon - Women's Collection
Abstract:
Moje bakalářská práce je inspirována obaly produktů a jejich zavíráním a otevíráním, které je hravě přeneseno do oděvu. Vzniká tedy inovace v přístupu k zapínání a střihového řeše-ní. V teoretické části se zabývám marketingovým vlivem obalů na prodej produktů a mírou ovlivnění na prodej oděvů. V této kolekci je promítnuta také má fascinace a záliba ve vyrábění krabiček, balení dárků a obalů, které …more
Abstract:
My bachelor thesis is inspired by products packaging and the way they open and close, , which is then playfully transferred into clothing. Thus, a new innovative approach to fas-tening and cut solution is being created. The first theoretical part deals with the marketing impact of packaging on the sale of the products, and to what extent it influences the sale of clothes. The collection also expresses …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2014
Accessible from:: 16. 5. 2014

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Cočevová, Terezie. Bon bon oděvní kolekce. Zlín, 2014. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 16. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe