Terezie Cočevová
Bachelor's thesis
Bon bon oděvní kolekce
Twice a bon - Women's Collection
Abstract:
Moje bakalářská práce je inspirována obaly produktů a jejich zavíráním a otevíráním, které je hravě přeneseno do oděvu. Vzniká tedy inovace v přístupu k zapínání a střihového řeše-ní. V teoretické části se zabývám marketingovým vlivem obalů na prodej produktů a mírou ovlivnění na prodej oděvů. V této kolekci je promítnuta také má fascinace a záliba ve vyrábění krabiček, balení dárků a obalů, které …moreAbstract:
My bachelor thesis is inspired by products packaging and the way they open and close, , which is then playfully transferred into clothing. Thus, a new innovative approach to fas-tening and cut solution is being created. The first theoretical part deals with the marketing impact of packaging on the sale of the products, and to what extent it influences the sale of clothes. The collection also expresses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2014
Accessible from:: 16. 5. 2014
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Cočevová, Terezie. Bon bon oděvní kolekce. Zlín, 2014. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Visual Arts / Multimedia and Design - Fashion Design
Theses on a related topic
-
Obal jako manipulátor spotřebitele pro nákup zboží
Nikita Novitskiy -
NÁVRH A GRAFICKÉ ŘEŠENÍ OBALU, PROPAGAČNÍCH TISKOVIN A UŽIVATELSKÉ PŘÍRUČKY PRODUKTU NA ZÁKLADĚ VLASTNÍHO VÝBĚRU ekologický obal
Anna DANIŠOVÁ -
Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu
Daniela Hrdličková -
Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu
Ester Jagobová -
Algoritmus pro konvexní obal v dimenzi 3
Lívia Moncoľová -
Obal ako súčasť corporate identity a jeho analýza u produktu Horalky značky Sedita
Michaela Bernátová -
Plastový obal jako součást osobního prostoru
Aneta OLŠAROVÁ -
Obal jako součást environmentálně orientované nabídky - jeho důležitost z pohledu spotřebitelů
Veronika Loudová