Systémy pro podporu rozhodování – Bc. Katarína Procházková
Bc. Katarína Procházková
Bakalářská práce
Systémy pro podporu rozhodování
Decision Support Systems
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá výběrem marketingové strategie pro společnost ALFUN a.s. pomocí nástrojů pro podporu rozhodování. Propojuje marketingové teorie s praktickou evaluací specifických metod, jako jsou TOPSIS a AHP, na příkladu této firmy. Hlavním cílem je identifikovat a navrhnout nejlepší možnou strategii pro společnost, což zahrnuje analýzu potenciálních rizik a plán pro implementaci. …víceAbstract:
This bachelor's thesis explores the selection of a marketing strategy for ALFUN a.s. using decision support tools. It integrates marketing theories with the practical evaluation of specific methods such as TOPSIS and AHP, focusing on this company. The main objective is to identify and propose the best possible strategy for the company, which includes an analysis of potential risks and a plan for implementation …víceKlíčová slova
systémy pro podporu rozhodování marketingová strategie vícekriteriální rozhodování analytický hierarchický proces TOPSIS optimalizace marketingové strategie strategické plánování rozhodovací metody marketingový mix SWOT analýza PEST analýza konkurenční analýza tržní dynamika decision support systems marketing strategy multi-criteria decision making analytic hierarchy process marketing strategy optimization strategic planning decision-making methods marketing mix SWOT analysis PEST analysis competitive analysis market dynamics
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/ujb36/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Mazurek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lukáš Vítámvás
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace marketingové strategie vybraného podniku
Václav Rožec -
Optimalizace marketingové strategie neziskové organizace pomocí inovativních marketingových nástrojů
Nikol Pánková -
Optimalizace marketingové strategie
Magdaléna Nováková -
Návrh na optimalizaci marketingové strategie vybrané společnosti
Robert Pelc -
Optimalizace online marketingové strategie obchodu se sportovním vybavením
Veronika Podhorská -
Optimalizace online marketingové strategie firmy s využitím konceptu See, Think, Do, Care
Lucie Čakrdová -
Optimalizace marketingové strategie Hotelu Lesana
Eliška Semelová -
Optimalizace marketingové strategie vybraného sportovního klubu
Lenka Březinová