Tomáš Svoboda

Bakalářská práce

Marketingová strategie vybrané firmy

Marketing strategy of selected company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií Centra Lihovar v Třebíči, jež představuje restaurační minipivovar zahrnující restauraci Lihovar a Podklášterní pivovar Urban. Cílem této práce je provést zhodnocení marketingové strategie tohoto centra a na jeho základě poskytnout návrhy k vytvoření nové marketingové strategie. První část práce předkládá relevantní teorii k tvorbě marketingové …více
Abstract:
This thesis deals with the marketing strategy of Centrum Lihovar in Třebíč which represents restaurant mini-brewery composed of restaurant Lihovar and brewery Podklášterní pivovar Urban. The aim of this thesis is to evaluate its current marketing strategy on which the suggestions for new strategy are based. The first part of this thesis introduces relevant theory required for creation of marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2013
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/63912