Tomáš Svoboda
Bachelor's thesis
Marketingová strategie vybrané firmy
Marketing strategy of selected company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií Centra Lihovar v Třebíči, jež představuje restaurační minipivovar zahrnující restauraci Lihovar a Podklášterní pivovar Urban. Cílem této práce je provést zhodnocení marketingové strategie tohoto centra a na jeho základě poskytnout návrhy k vytvoření nové marketingové strategie. První část práce předkládá relevantní teorii k tvorbě marketingové …moreAbstract:
This thesis deals with the marketing strategy of Centrum Lihovar in Třebíč which represents restaurant mini-brewery composed of restaurant Lihovar and brewery Podklášterní pivovar Urban. The aim of this thesis is to evaluate its current marketing strategy on which the suggestions for new strategy are based. The first part of this thesis introduces relevant theory required for creation of marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/63912
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2013
- Supervisor: Jiří Zeman
- Reader: Alena Filipová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/63912
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Pivovary a minipivovary v Kraji Vysočina, regionálně geografická analýza
Martin Drdla -
Mapování historických objektů malých pivovarů v příhraničním regionu
Josef URBAN -
Pivovary a minipivovary v Kraji Vysočina, regionálně geografická analýza
Martin Drdla -
Ekonomické aspekty založení minipivovaru
Jakub Šles -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan