Marketingová strategie vybrané firmy – Tomáš Svoboda
Tomáš Svoboda
Bachelor's thesis
Marketingová strategie vybrané firmy
Marketing strategy of selected company
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií Centra Lihovar v Třebíči, jež představuje restaurační minipivovar zahrnující restauraci Lihovar a Podklášterní pivovar Urban. Cílem této práce je provést zhodnocení marketingové strategie tohoto centra a na jeho základě poskytnout návrhy k vytvoření nové marketingové strategie. První část práce předkládá relevantní teorii k tvorbě marketingové …viacAbstract:
This thesis deals with the marketing strategy of Centrum Lihovar in Třebíč which represents restaurant mini-brewery composed of restaurant Lihovar and brewery Podklášterní pivovar Urban. The aim of this thesis is to evaluate its current marketing strategy on which the suggestions for new strategy are based. The first part of this thesis introduces relevant theory required for creation of marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/63912
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2013
- Vedúci: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/63912
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Pivovary a minipivovary v Kraji Vysočina, regionálně geografická analýza
Martin Drdla -
Mapování historických objektů malých pivovarů v příhraničním regionu
Josef URBAN -
Pivovary a minipivovary v Kraji Vysočina, regionálně geografická analýza
Martin Drdla -
Ekonomické aspekty založení minipivovaru
Jakub Šles -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan