Martin GRASL
Bachelor's thesis
Marketing a logistika vybrané obchodní firmy
Marketing and logistics of the selected wholesale company
Abstract:
Předložená bakalářská práce je zaměřena na marketing a logistiku velkoobchodní společnosti Tech Data Distribution, s.r.o. a jejího Logistického centra v Boru u Tachova. Teoretická část popisuje velkoobchod, marketingový mix, vybrané situační analýzy a logistiku. Vybrané situační analýzy jsou Porterův model 5 sil A SWOT analýza. V úvodu praktické části je představena velkoobchodní společnost Tech Data …moreAbstract:
The presented bachelor thesis is focused on marketing and logistics of wholesale company Tech Data Distribution, s.r.o. and its Logistics centre in Bor by Tachov. Theoretical part describes wholesale, marketing mix, selected situation analysis and logistics. Selected situation analysis are Porter´s Five Forces and SWOT analysis. In the beginning of practical part is introduced wholesale company Tech …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 8. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
GRASL, Martin. Marketing a logistika vybrané obchodní firmy. Cheb, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Analýza a návrh business intelligence řešení pro společnost Skála Velkoobchod
Dominik Skála -
Návrh marketingové komunikace pro velkoobchod
Petra Hartmannová -
Návrh a implementace etických kodexů v podnicích v segmentu velkoobchodu
Silvie Obselková -
Strategická analýza knižního velkoobchodu
Tomáš Kotoun -
Logistika a marketing ve vybrané firmě – rozbor kompetencií těchto dvou podnikových subsystémů
Nikola Filipová -
Marketing, logistika a Supply Chain Management
Simona Vaisová -
Logistika a marketing dovozce vína
Ondřej Šeďa -
Logistika vratných obalů ve firmě MD Logistika, a.s.
Tomáš Zadina