Leona Nagy

Bakalářská práce

Marketingová komunikace Městského muzea a galerie Břeclav

Marketing Communication of the Town Museum and Gallery Břeclav
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zmapovat marketingovou komunikaci Městského muzea a galerie Břeclav a zjistit, jaké komunikační nástroje jsou z hlediska návštěvnosti této instituce efektivní. Teoretická část se věnuje obecným pojmům z oblasti marketingu a marketingové komunikace, příspěvkové organizaci a muzeu. Součástí práce jsou metody výzkumu, které byly využity k dosažení cíle práce. Praktická část se …více
Abstract:
The aim of the Bachelor thesis is to map the marketing communications of the Town Museum and Gallery Břeclav and to see what communication tools are effective from the point of view of the attendance of this institution. The theoretical part is devoted to general terms from the field of marketing communications, contributory organization and museum. Part of the aim involves research methods, that have …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Markéta Nemeškalová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Nagy, Leona. Marketingová komunikace Městského muzea a galerie Břeclav. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe