Marketingová komunikace Městského muzea a galerie Břeclav – Leona Nagy
Leona Nagy
Bakalářská práce
Marketingová komunikace Městského muzea a galerie Břeclav
Marketing Communication of the Town Museum and Gallery Břeclav
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zmapovat marketingovou komunikaci Městského muzea a galerie Břeclav a zjistit, jaké komunikační nástroje jsou z hlediska návštěvnosti této instituce efektivní. Teoretická část se věnuje obecným pojmům z oblasti marketingu a marketingové komunikace, příspěvkové organizaci a muzeu. Součástí práce jsou metody výzkumu, které byly využity k dosažení cíle práce. Praktická část se …víceAbstract:
The aim of the Bachelor thesis is to map the marketing communications of the Town Museum and Gallery Břeclav and to see what communication tools are effective from the point of view of the attendance of this institution. The theoretical part is devoted to general terms from the field of marketing communications, contributory organization and museum. Part of the aim involves research methods, that have …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nagy, Leona. Marketingová komunikace Městského muzea a galerie Břeclav. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a návrh na zlepšení marketingové komunikace organizace Domov Vesna, příspěvková organizace.
Jan Nesrsta -
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marek Bazala -
Digitální komunikace Domu kultury Hodonín, příspěvkové organizace
Matěj Zicháček -
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Zoo Brno
Dalibor Antonín -
Analýza marketingové komunikace příspěvkové organizace ZOO Zlín
Lucie Hajdová -
Online marketingová komunikace příspěvkové organizace Vysočina Tourism
Veronika Hanzálková -
Projekt marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci
Lukáš Nosek -
Analýza marketingové komunikace podniku Aquapark Uherské Hradiště, příspěvková organizace
Jan Maňásek