Marketingové aktivity prodejce při rozšíření portfolia firemních značek – Ing. Barbora Ladrová
Ing. Barbora Ladrová
Bakalářská práce
Marketingové aktivity prodejce při rozšíření portfolia firemních značek
Seller's Marketing Activities at Brand Portfolio Extention
Anotace:
Tato práce se zabývá rozšířením portfolia firemních značek. Prodejcem těchto značkových výrobků je i firma CAROLLINUM, s.r.o. Smyslem této práce je charakterizovat a analyzovat možnosti a potřeby firmy CAROLLINUM, s.r.o. při rozšiřování portfolia firemních značek a jejich zavedení do prodeje v nově vytvořeném obchodě Concept Store SIMPLE. V práci jsou posuzovány možnosti a postup při hledání nového …víceAbstract:
This bachelor’s thesis deals with broadening of corporate brands’ portfolio. CAROLLINUM is the seller of these branded goods. The objective of the Thesis is to characterize and analyse opportunities and needs of CAROLLINUM in the process of corporate brands’ portfolio broadening as well as launching these brands in Concept Store Simple, a newly established shop. In the Thesis, opportunities and procedures …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/j6hr6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Jaroslav Blaha, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Green Tourism - The Persuasive Strategies In Advertising Environmentally Friendly Holiday
Monika HRBÁČKOVÁ -
Corporate brand impact on sales to Chinese and Czech Generation Z
Chaohang Wu -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Monika Kopečná -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Pavlína Petrová