Ing. Barbora Ladrová

Bakalářská práce

Marketingové aktivity prodejce při rozšíření portfolia firemních značek

Seller's Marketing Activities at Brand Portfolio Extention
Anotace:
Tato práce se zabývá rozšířením portfolia firemních značek. Prodejcem těchto značkových výrobků je i firma CAROLLINUM, s.r.o. Smyslem této práce je charakterizovat a analyzovat možnosti a potřeby firmy CAROLLINUM, s.r.o. při rozšiřování portfolia firemních značek a jejich zavedení do prodeje v nově vytvořeném obchodě Concept Store SIMPLE. V práci jsou posuzovány možnosti a postup při hledání nového …více
Abstract:
This bachelor’s thesis deals with broadening of corporate brands’ portfolio. CAROLLINUM is the seller of these branded goods. The objective of the Thesis is to characterize and analyse opportunities and needs of CAROLLINUM in the process of corporate brands’ portfolio broadening as well as launching these brands in Concept Store Simple, a newly established shop. In the Thesis, opportunities and procedures …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
  • Vedoucí: doc. Ing. Jaroslav Blaha, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní