Marketingová komunikace rodinného podniku – Lucie SUKOVÁ
Lucie SUKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová komunikace rodinného podniku
Marketing Communication of the Family Business
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací rodinného podniku. Jejím cílem je popsat konkrétní podnik, současnou marketingovou komunikaci tohoto podniku a navrhnout zlepšení marketingové komunikace. První část práce je teoretická a popisuje marketing, marketingovou komunikaci a její nástroje. V analytické části práce je provedena analýza marketingové komunikace, Porterova analýza konkurenčních …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing communication of a family business. The goals are to describe the family business, the present marketing communication and to suggest the improvements of the marketing communication. The first part of this thesis is theoretical and deals with marketing, marketing communication and its instruments. The analytical part contains the analysis of the marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Sára Závodná, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SUKOVÁ, Lucie. Marketingová komunikace rodinného podniku. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Francouzská filologie - Aplikovaná ekonomická studia
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Využití porterova modelu v konkurenčním zpravodajství
Michal Struška -
Využití Porterova modelu v konkurenčním zpravodajství
Michal Struška -
Analýza výkonnosti podniku
Ivan Vavro -
Analýza konkurenčního prostředí u vybrané firmy
Meruyert Akhmetova -
Ekonomická analýza podniku
Tereza Svobodová -
Analýza vnějšího prostředí na zvoleném podniku.
Šárka Radová -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová
Název
Vložil
Vloženo
Práva