Analýza spotřebitelského chování zákazníků kadeřnictví – Monika Šedá
Monika Šedá
Diplomová práce
Analýza spotřebitelského chování zákazníků kadeřnictví
Consumer Behaviour Analysis of Hairdresser’s Clients
Anotace:
Tématem diplomové práce je analýza spotřebitelského chování zákazníků kadeřnictví. Konkrétně se jedná o zákaznice Kadeřnictví Šedá. Sběr dat byl uskutečněn prostřednictvím dotazníkového šetření přímo v prostorách kadeřnictví. V teoreticko-metodické části diplomové práce je pozornost věnována především přístupům ke sledování spotřebitelského chování, modelu spotřebitelského chování, rozhodovacímu procesu …víceAbstract:
The theme of the Diploma thesis is Consumer behavior analysis of Hairdresser´s Clients. Specifically, it’s about the customers of the Hairdresser Šedá. The data collection was conducted through a questionnaire survey in the premises of the hairdresser. The theoretical and methodological part is mainly focused on approaches of monitoring the consumer behavior, the model of consumer behavior, the consumer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/106902
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Tomáš Balcar
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci
Veronika Němečková -
Spotřebitelské chování při nákupu potravin
Julie Skřičková -
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
Ekaterina Čistova -
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
Nikola Vlčková