Společenská odpovědnost firem a její uplatňování v České republice – Bc. Petr Heidenreich
Bc. Petr Heidenreich
Master's thesis
Společenská odpovědnost firem a její uplatňování v České republice
Corporate Social Responsibility and its application in the Czech Republic
Abstract:
Ve své diplomové práci se zabývám tématem Společenské odpovědnosti firem (CSR) v České republice a jejímu uplatňování v praxi. V aplikační části analyzuji a popisuji konkrétní projekt uplatňování CSR v praxi na němž jsem se z titulu svého pracovního zařazení velmi významně podílel od samého plánu projektu a dále po celou dobu trvání tohoto projektu. Samotný projekt se nazývá „ V Teplicích je budoucnost …moreAbstract:
In my diploma thesis I am dealing with the topic of Corporate Social Responsibility (CSR) in the Czech Republic and its application into practice. In the applicational part I analyze and describe the specific CSR project implementation into practice in which I have been personally involved by virtue of my employment status and contributed very significantly on the project plan and during the application …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/awydo/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Formulace Corporate strategie firmy EPRAVO.cz dle konceptu strategického řízení
Dana Šibravová -
Strategie rozvoje firmy
Vojtěch Maar -
Strategie rozvoje firmy
Adam Zelený -
Strategie firmy v ekonomické krizi
Linda Hrušková -
Benefity jako strategie firmy k posílení pracovní spokojenosti zaměstnanců (případová studie)
Kristýna Junková -
Nástroje PR jako nedílná součást komunikační strategie firmy
Irena Navrátilová -
Analýza souladu podnikové kultury a strategie firmy
Anna Dvořáková -
Marketingová strategie firmy a ekologická hlediska
Adéla Davidová