Strategický plán rozvoje informačního systému Cicero – Bc. Tomáš Palír
Bc. Tomáš Palír
Master's thesis
Strategický plán rozvoje informačního systému Cicero
Strategie Development Plan of Information System Cicero
Anotácia:
Cílem práce je poskytnout dostatek objektivních informací a obhájit zamýšlené kompletní přepracování informačního systému Cicero na platformě .NET. Pro podporu procesu rozhodování slouží především analýza trhu, analýza stávajícího stavu produktu, SWOT a variantní návrh rozvoje produktu a služeb. Na základě analýzy jednotlivých variant, je pak zvolena ta, která se v současnosti jeví jako nejoptimálnější …viacAbstract:
The aim of this work is to provide sufficient objective information and to advocate a intended complete readjustment of Information System Cicero on .NET platform. To support decision-making process, mainly market analysis, current situation of the product analysis, SWOT analysis and concept of variants for product and services advancement, are used. Based on an analysis of particular variants, the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ww7xx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
- Vedúci: doc. RNDr. Ing. Jaroslav Klvaňa, CSc.
- Oponent: prof. Ing. Petr Berka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Informatics / Applied Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Interpreting and translation services in the European Union Institutions
Kamila Mičulková -
Spa and wellness services provided by selected resort hotels - impact on the competitiveness of particular complex
Daria Soldatenkova -
Komparace kvality produktů a služeb společnosti Adélka a.s.
Jan Barták -
Bankovní produkty a služby pro malé a střední podniky
Kristýna Váchová -
1. Teoretická část:\nl{} Dopad AI na současnou fotografii a společnost\nl{} 2. Praktická část:\nl{} a) katalog produktů nebo služeb: Fashion editorial za pomoci AI\nl{} b) výstavní soubor: Motiv portrétu a figury prostřednictvím AI
Vendula Spáčilová -
Porovnání vybraných produktů a služeb Komerční banky, a.s. a eBanky, a.s. pro fyzické osoby
Monika Koulová -
Bankovní produkty a služby pro živnostníky a menší podniky
Iveta Glončáková -
Advertising a coffee company: A case study of a coffee company highlighting the language elements of English language usage and interpretation.
Anna KUČEROVÁ