Využitie fenoménu FoMO v online marketingu – Bc. Alexandra Ďurajková
Bc. Alexandra Ďurajková
Diplomová práce
Využitie fenoménu FoMO v online marketingu
Využití fenoménu FoMO v online marketingu
Anotace:
Ďurajková, A. Využití fenoménu FoMO v online marketingu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Diplomová práce se zabývá fenoménem FoMO a jeho možným využitím v online marketingu ve prospěch komerčních subjektů. Cílem práce je identifikovat, jak působí FoMO na nákupní chování spotřebitelů generace Y, a taktéž identifikovat relevantní prvky FoMO, které působí na spotřebitele, a které …víceAbstract:
Ďurajková, A. Use of FoMO phenomenon in online marketing. Diploma thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2022. The diploma thesis deals with the phenomenon of FoMO and its possible use in online marketing for the benefit of commercial entities. The aim of this work is to identify how FoMO affects the shopping behavior of Generation Y consumers, and also to identify the relevant FoMO elements that …víceAbstract:
Ďurajková, A. Využitie fenoménu FoMO v online marketingu. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Diplomová práca sa zaoberá fenoménom FoMO a jeho možným využitím v online marketingu v prospech komerčných subjektov. Cieľom práce je identifikovať, ako pôsobí FoMO na nákupné správanie spotrebiteľov generácie Y, a taktieť identifikovať relevantné prvký FoMO, ktoré pôsobia na spotrebiteľov …víceKlíčová slova
generace Y FoMO sociální sítě fenomén FoMO online marketing Fear of missing out FoMO v online marketingu
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Lucie Veselá, Ph.D.
- Oponent: Martina Morávková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Komerční komunikace
Práce na příbuzné téma
-
FOMO a jeho využití v marketingu se zaměřením na e-shop premioveznacky.cz
Antonie Motyčková -
FOMO a jeho využití v marketingu se zaměřením na e-shop premioveznacky.cz
Antonie Motyčková -
FOMO jako marketingový nástroj v herním průmyslu
Daniela Vlasáková -
Exploring the Impact of Fear of Missing Out (FOMO) on Generation Z's Luxury Purchasing Intentions: Analysis of Critical Design Elements Triggering FOMO
Štěpánka Havlová -
Aplikace fenoménu Fear of missing out na spotřebitele generační skupiny Z v digitálním marketingu
Markéta Chytilová -
Vybrané dílčí charakteristiky neuroticismu, extraverze a jiné prediktory Fear of Missing Out
Kristýna HONZÍČKOVÁ -
Implementing YouTube as a resource for developing lexis in Generation Z learners
Tereza Koblihová -
AAVE And Its Growing Popularity in the Online Discourse of Generation Z
Andrea BÍCOVÁ