Bc. Alexandra Ďurajková

Diplomová práce

Využitie fenoménu FoMO v online marketingu

Využití fenoménu FoMO v online marketingu
Anotace:
Ďurajková, A. Využití fenoménu FoMO v online marketingu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Diplomová práce se zabývá fenoménem FoMO a jeho možným využitím v online marketingu ve prospěch komerčních subjektů. Cílem práce je identifikovat, jak působí FoMO na nákupní chování spotřebitelů generace Y, a taktéž identifikovat relevantní prvky FoMO, které působí na spotřebitele, a které …více
Abstract:
Ďurajková, A. Use of FoMO phenomenon in online marketing. Diploma thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2022. The diploma thesis deals with the phenomenon of FoMO and its possible use in online marketing for the benefit of commercial entities. The aim of this work is to identify how FoMO affects the shopping behavior of Generation Y consumers, and also to identify the relevant FoMO elements that …více
Abstract:
Ďurajková, A. Využitie fenoménu FoMO v online marketingu. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Diplomová práca sa zaoberá fenoménom FoMO a jeho možným využitím v online marketingu v prospech komerčných subjektov. Cieľom práce je identifikovať, ako pôsobí FoMO na nákupné správanie spotrebiteľov generácie Y, a taktieť identifikovať relevantné prvký FoMO, ktoré pôsobia na spotrebiteľov …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Lucie Veselá, Ph.D.
  • Oponent: Martina Morávková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta