Porovnání různých typů komunikace používaných v obchodní praxi – Hana STAŇKOVÁ
Hana STAŇKOVÁ
Bachelor's thesis
Porovnání různých typů komunikace používaných v obchodní praxi
Comparison of Various Types of Communication Used in Business
Abstract:
The purpose of the present study is to properly analyze and compare different types of communication which are typically used in business environment. They are {--} face to face communication, telephoning, presentation, business correspondence and electronic means of communication. All of them are approached from different points of view. In the theoretical part they are characterized and in the analysis …moreAbstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou a porovnáním různých druhů komunikace, které se často používají v obchodním prostředí. Osobní komunikace, telefonování, prezentace, obchodní korespondence a elektronické typy komunikace jsou analyzovány z různých úhlů pohledu. V teoretické části jsou představeny jejich rysy a analytická část demonstruje tyto formální a jazykové rysy na příkladech, které dále analyzuje …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2008
Identifier:
8506
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2008
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
STAŇKOVÁ, Hana. Porovnání různých typů komunikace používaných v obchodní praxi. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 30. 05. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace v obchodní firmě
Dana Setváková -
Potřeby zdravotnických pracovníků v intenzivní péči v oftalmologii s ohledem na obchodní komunikaci
Michal Pelc -
ANALÝZA REÁLNÉHO ŘEŠENÍ KRIZOVÉ KOMUNIKACE V OBCHODNÍ PRAXI
Natálie Kadlečková -
Vizuální marketingová komunikace v obchodní činnosti
Štěpánka Dujková -
Interkulturní komunikace v Evropské unii na příkladu česko-německé komunikace v oblasti obchodních vztahů: Současné problémy a jejich příčiny
Roman ZDAŘIL -
Role in-store komunikace v obchodním řetězci Globus
Veronika Karbanová -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Vnitropodniková komunikace v obchodní společnosti
Jaroslav Havel