Využívání metod podporující inkluzivní principy při práci s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve Waldorfské škole – Michaela KOVÁCSOVÁ
Michaela KOVÁCSOVÁ
Bakalářská práce
Využívání metod podporující inkluzivní principy při práci s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve Waldorfské škole
Application of methods maintaining inclusive principles during operation with waldorf pupils requiring special educational needs
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na způsoby práce, přístupy a metody, jež se aplikují na vybrané waldorfské škole, v rámci práce s dětmi se speciálně vzdělávacími potřebami. Teoretická část je věnována otázkám inkluzivního vzdělávání, zejména změně přístupu společnosti k jedincům s postižením, podstatou inkluzivního vzdělávání, platnou legislativou, strategiemi a inkluzi v praxi. V rámci inkluzivní praxe …víceAbstract:
My bacherol thesis is about forms of work as well as methods that are being applied to children with special education needs at a Waldorf institute which I have choosen. The theoretical part deals with the topic of inclusive education. Especially how society's view on the handicapped has changed over the course of history. As well as what are the principles of inclusive education. The theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Renata Šikulová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOVÁCSOVÁ, Michaela. \textit{Využívání metod podporující inkluzivní principy při práci s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve Waldorfské škole}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/4xl2yl/.
Jak správně citovat práci
KOVÁCSOVÁ, Michaela. Využívání metod podporující inkluzivní principy při práci s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve Waldorfské škole. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Vzdělávací potřeby u pracovníků zvolené organizace
Jana Michalčíková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Inkluzivní kultura v mateřské škole - reflexe příkladů dobré praxe
Štěpánka SÝKOROVÁ -
Lokální partnerství jako nástroj politiky sociálního začleňování
Jan Mochťák -
Inkluzivní vzdělávání pro rozvoj sociálního začlenění
Veronika Janíková -
Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu
Eva Dostalová