Využívání metod podporující inkluzivní principy při práci s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve Waldorfské škole – Michaela KOVÁCSOVÁ
Michaela KOVÁCSOVÁ
Bachelor's thesis
Využívání metod podporující inkluzivní principy při práci s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve Waldorfské škole
Application of methods maintaining inclusive principles during operation with waldorf pupils requiring special educational needs
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na způsoby práce, přístupy a metody, jež se aplikují na vybrané waldorfské škole, v rámci práce s dětmi se speciálně vzdělávacími potřebami. Teoretická část je věnována otázkám inkluzivního vzdělávání, zejména změně přístupu společnosti k jedincům s postižením, podstatou inkluzivního vzdělávání, platnou legislativou, strategiemi a inkluzi v praxi. V rámci inkluzivní praxe …moreAbstract:
My bacherol thesis is about forms of work as well as methods that are being applied to children with special education needs at a Waldorf institute which I have choosen. The theoretical part deals with the topic of inclusive education. Especially how society's view on the handicapped has changed over the course of history. As well as what are the principles of inclusive education. The theoretical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Renata Šikulová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOVÁCSOVÁ, Michaela. \textit{Využívání metod podporující inkluzivní principy při práci s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve Waldorfské škole}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2020. Available from: https://theses.cz/id/4xl2yl/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOVÁCSOVÁ, Michaela. Využívání metod podporující inkluzivní principy při práci s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve Waldorfské škole. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special pedagogy - intervention
Theses on a related topic
-
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Vzdělávací potřeby u pracovníků zvolené organizace
Jana Michalčíková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Inkluzivní kultura v mateřské škole - reflexe příkladů dobré praxe
Štěpánka SÝKOROVÁ -
Lokální partnerství jako nástroj politiky sociálního začleňování
Jan Mochťák -
Inkluzivní vzdělávání pro rozvoj sociálního začlenění
Veronika Janíková -
Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu
Eva Dostalová