Využití personalizace v e-mail marketingové komunikaci internetového obchodu MALL.CZ – Monika Marešová
Monika Marešová
Master's thesis
Využití personalizace v e-mail marketingové komunikaci internetového obchodu MALL.CZ
Use of personalization in e-mail marketing communication of MALL.CZ online store
Abstract:
Diplomová práce se zabývá využitím personalizace v e-mail marketingové komunikaci internetového obchodu MALL.CZ. Cílem práce bylo vytvořit a v praxi ověřit, zdali personalizované e-maily generují lepší výsledky oproti původním verzím bez persona-lizovaných proměnných. E-mailové šablony byly připraveny v HTML v kombinaci s šablonovacím jazykem Jinja2, díky kterému lze do e-mailů v platformě Exponea …moreAbstract:
The thesis deals with the use of personalization in e-mail marketing communication of the MALL.CZ online store. The aim of the work was to create and verify in practice whether personalized e-mails generate better results compared to the original versions without personalised variables. The email templates were prepared in HTML in combination with the Jinja2 templating language, which allows to insert …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 9. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83077
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2021
- Supervisor: Jiří Sedláček
- Reader: Zdeněk Smutný
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83077
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Personalizace elektronického obchodu
Ondřej HOVJACKÝ -
Optimalizace e-mail marketingu v sektoru e-commerce
Lukáš Sluka -
Efektivita e-mail marketingových kampaní společnosti Grizly
Tereza Oravová -
Analýza e-mail marketingové komunikace
Petra Vaníčková