Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka – Bc. Jan Hraba
Bc. Jan Hraba
Master's thesis
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
Quality management in relation to enhance customer's satisfaction
Abstract:
Diplomová práce Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka nabízí ve své teoretické části souhrn poznatků problematiky managementu kvality ve vztahu k zákazníkům. Popisuje, co je to management kvality, jakým způsobem se vyvíjel a jaké ukazatele jsou pro zákazníky v automobilovém průmyslu důležité. Teoretická část práce je tak ucelený dokument, ve kterém jsou shrnuty poznatky různých …moreAbstract:
The thesis Quality Management in Relation to Increasing Customer Satisfaction offers, in its theoretical part, a summary of findings on quality management issues in relation to customers. It describes what quality management is, how it developed, and what indicators are important for customers in the automotive industry. The theoretical part is also a comprehensive document summarizing findings from …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/wpzlw/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Marek Cozl, Ph.D.
- Reader: Ing. Ludvík Filip
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Aktualizace průzkumu spokojenosti studentů oboru management kvality
Martin Václavík -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném maloobchodním podniku
Barbora Bezvodová -
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybraného solárního studia
Mikeš Mikeš -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném výrobním podniku
Jiří Hadžiosmanovič -
Hodnocení spokojenosti zaměstnanců s vybranou společností
Andrea Jančíková -
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Kundera Kundera -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku ze sektoru služeb
Šárka Topičová -
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Kamila Zápecová