Michaela Hlinková

Master's thesis

Inovácie marketingovej stratégie start-upu

Inovácie marketingovej stratégie start-upu
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je návrh inovací marketingové strategie start-upu, který vznikl za účelem výroby a prodeje přírodního obalu na potraviny. V první části praktického výzkumu je podrobně popsán start-up, od jeho hlavní myšlenky, firemní identity až po samotný produkt. Druhá část praktického výzkumu se zabývá analýzou konkurenčního prostředí a kvalitativním marketingovým výzkumem focus group …more
Abstract:
The main goal of the thesis is to design the innovation of start-up marketing strategy, which was created for the purpose of production and sale of natural, organic food wrap. In the first part of the practical research, start-up, from its main idea, corporate identity to the product itself, is described in detail. The second part of the research deals with the analysis of competitive environment and …more
Abstract:
Hlavným cieľom diplomovej práce je návrh inovácií marketingovej stratégie start-upu, ktorý vznikol za účelom výroby a predaja prírodného obalu na potraviny. V prvej časti praktického výskumu je podrobne opísaný start-up, od jeho hlavnej myšlienky, firemnej identity až po samotný produkt. Druhá časť praktického výskumu sa zaoberá analýzou konkurenčného prostredia a kvalitatívnym marketingovým výskumom …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2019
  • Supervisor: Jan Mareš
  • Reader: Miroslav Špaček

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77578

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Management