Cristina Marešová

Bachelor's thesis

Online marketingové nástroje při zvyšování povědomí obchodu se značkovým oblečením

Online marketing tools for raising awareness of the branded clothing store
Abstract:
Práce se zabývá tvorbou vhodné komunikační strategie pro pražskou prodejnu značky Naracamicie. Hlavním cílem práce je zdvojnásobit návštěvnost prodejny, a to během dvou měsíců po zavedení nové komunikace.Nejprve jsou definovány teoretické obecné pojmy, které souvisejí s módním trhem a marketingovou komunikací v módním průmyslu a malých podniků B2C. Dále je popsán proces tvorby strategie a proces situační …more
Abstract:
The following bachelor theses is focused on the most appropriate communicative strategy for one particular Czech company called Naracamicie. The aim of this theses is to try to make the company more profitable, for this reason it is important to make the customer to visit the showroom twice as much as before. This should be happening two months after the application of this new communication strategy …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 1. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2020
  • Supervisor: Zdeněk Vondra
  • Reader: Libor Krsek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80124

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi