Online marketingové nástroje při zvyšování povědomí obchodu se značkovým oblečením – Cristina Marešová
Cristina Marešová
Bachelor's thesis
Online marketingové nástroje při zvyšování povědomí obchodu se značkovým oblečením
Online marketing tools for raising awareness of the branded clothing store
Abstract:
Práce se zabývá tvorbou vhodné komunikační strategie pro pražskou prodejnu značky Naracamicie. Hlavním cílem práce je zdvojnásobit návštěvnost prodejny, a to během dvou měsíců po zavedení nové komunikace.Nejprve jsou definovány teoretické obecné pojmy, které souvisejí s módním trhem a marketingovou komunikací v módním průmyslu a malých podniků B2C. Dále je popsán proces tvorby strategie a proces situační …moreAbstract:
The following bachelor theses is focused on the most appropriate communicative strategy for one particular Czech company called Naracamicie. The aim of this theses is to try to make the company more profitable, for this reason it is important to make the customer to visit the showroom twice as much as before. This should be happening two months after the application of this new communication strategy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 1. 2020
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80124
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2020
- Supervisor: Zdeněk Vondra
- Reader: Libor Krsek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80124
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Theses on a related topic
-
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Secrets of Communication
Aristarkh Avdeyev -
Marketingový komunikační mix společnosti T-Mobile
Josef Paroulek -
Výběr média pro komunikační mix
Jana Zelená -
Role sociálních sítí v komunikačním mixu
Denisa Vodrážková -
Role sociálních sítí v komunikačním mixu
Miloslava Vomočilová Kuncová