Současný stav a vývojové trendy mediálního trhu v ČR – Bc. Veronika Ondrová
Bc. Veronika Ondrová
Diplomová práce
Současný stav a vývojové trendy mediálního trhu v ČR
Current status and development trends of the media market in the Czech Republic
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce na téma Současný stav a vývojové trendy mediálního trhu v České republice je seznámení s mediálním trhem, jeho současným vývojem a médii samotnými. V teoretické části jsou podrobně popsány jednotlivé druhy médií a jejich historie. Zároveň je nahlédnuto do jejich trendů a následně zhodnoceny výhody a nevýhody, které přináší. Přihlédnuto bude i na užití médií v reklamní …víceAbstract:
The main objective of the thesis "Current status and trends in the media market in the Czech Republic" is the familiarization with the media, media market and its current development . The theoretical part describes in detail types of media and their history. The thesis also focuses on their trends and subsequently evaluates their advantages and disadvantages. The use of media in the advertising field …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/b8evi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Mediální trh v České republice
Jan Stuna -
Mediální trh v ČR
Alžběta Králová -
Mediální trh v ČR
Diana Kovalčuková -
Mediální trh v ČR v období ekonomick krize
Jonáš Pelikán -
Uvedení nového média na trh a jeho fungování - případová studie projektu Naše adresa
Lucie Prosková -
Mediální trh v ČR, výhody a nevýhody jednotlivých médií v konkrétních podmínkách
Viktor Petr -
Politická reklama v rozhlasu a televizi v ČR
Michaela Hradecká -
Sociální reklama ve vysílání veřejnoprávní televize (rozhlasu)
Ivana BAJGAROVÁ