Bc. Lucie Prosková

Diplomová práce

Uvedení nového média na trh a jeho fungování - případová studie projektu Naše adresa

The introduction of new media on the market and its functioning - a case study of the project Our address
Anotace:
Práce hovoří o počátečním uvedení média na trh, konkrétně týdeníku Naše adresa a dalších segmentů projektu. Věnuje se i jeho následnému fungování na mediálním trhu. Popisuje strategii, zacílení média a posílení značky při další činnosti projektu. Hovoří tedy o další podpoře značky, nejen ve čtenosti ale i fungování dalších nezbytných součástí projektu. Zaměřuje se také na specifický přístup ke komunitám …více
Abstract:
The work tells of the initial placing on the media market, namely the address of our magazine and other segments of the project. He is also the subsequent operation of the media market. It describes a strategy targeting the media, and strengthening the brand in other project activities. He speaks thus further promote the brand, not only in readership, but also the functioning of other vital components …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
  • Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace