Analýza konkurence firmy Ortex spol. s r.o. na tuzemském a zahraničním trhu – Enerel Enkhbaatar
Enerel Enkhbaatar
Bachelor's thesis
Analýza konkurence firmy Ortex spol. s r.o. na tuzemském a zahraničním trhu
Competition Analysis of the Company Ortex spol. s r.o. on the Domestic and Foreign Market
Anotácia:
Tato bakalářská práce je věnována analýze konkurence firmy Ortex spol. s r.o., jak na tuzemském, tak i na zahraničním trhu. V této práci jsou řešeny nejprodávanější produkty firmy, jako jsou například ortézy určené na krk, rameno, kotník nohy a zápěstí. Práce je rozdělena na dvě části, a to část teoretickou a část praktickou. V teoretické části je provedena literární rešerše všech zdrojů, které se …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the competition analysis of the company Ortex spol. s r.o. on the domestic and foreign market. In this thesis, there are solved the best-selling products of the company, such as neck, shoulder, ankle and wrist braces. This thesis is divided into two parts - theoretical and practical. In the theoretical part there is a literature review of all sources related to the specified …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zverejniť od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ENKHBAATAR, Enerel. \textit{Analýza konkurence firmy Ortex spol. s r.o. na tuzemském a zahraničním trhu}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/4yr1r4/.
Jak správně citovat práci
Enkhbaatar, Enerel. Analýza konkurence firmy Ortex spol. s r.o. na tuzemském a zahraničním trhu. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Podmínky pro vstup zahraniční firmy na trh ČR
Jakub Bušek -
Vstup vybrané firmy na zahraniční trh
Natálie Kubištová -
Vstup podniku v oblasti hotelnictví na zahraniční trh.
Kateřina Postránecká -
Přínosy a rizika vstupu českých společností na zahraniční trh
Vendula Soukeníková -
Expanze společnosti na zahraniční trh
Sergey Denin -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Martin Staněk