Bc. Michal Klajban

Diplomová práce

Google AdWords jako praktický nástroj internetové reklamy: případová studie remarketingu

Google AdWords as a practical tool of internet advertisement: case study of remarketing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá remarketingem – metodou společnosti Google, která umožňuje opakované zobrazování reklam stejným uživatelům. První, teoretická část, dává remarketing do souvislosti s personalizovanou reklamou a hlouběji nahlíží do problematiky sledování uživatelů a používání cookies. Zaměřuje na praktické využití nástroje AdWords, který retargeting umožňuje, a porovnává jeho funkcionality …více
Abstract:
The master thesis deals with remarketing – method of Google Inc. which allows repeated displaying of advertisements to the same users. The first theoretical part gives remarketing into the context of personalized advertising and it takes a deep look at problems with tracking users and use of cookies. It's also focus on practical use of AdWords and it compares features of AdWords to the features of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví