Bc. Veronika Horová

Bachelor's thesis

Školská integrace žáků se specifickými poruchami učení

School Integration of Pupils with Specific Learning Difficulties
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývala školskou integrací žáků se specifickými poruchami učení. Cílem bakalářská práce bylo zmapovat přístupy k žákům se specifickými poruchami učení na prvním a druhém stupni základních škol. Práce byla rozdělena na část teoretickou a část empirickou. Teoretická část byla zaměřena na základní vymezení pojmu specifických poruch učení, etiologií, projevy, diagnostikou a reedukací …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with school integration of pupils with specific learning disabilities. The aim of thesis is to describe approach to pupils with the specific learning disabilities on primary and secondary schools. Thesis is divided to two parts. One is theoretical, second is empirical. Theoretical part is focused on definition of the terms of specific learning disabilities, etiologies, symptoms …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2014
Accessible from:: 27. 6. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 8. 2014
  • Supervisor: Mgr. Pavlína Roudná

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Horová, Veronika. Školská integrace žáků se specifickými poruchami učení. Liberec, 2014. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.6.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 27. 6. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN