Public relations a konkurenceschopnost vybrané střední školy z pohledu zákazníka - žáka a rodiče – Ing. Martina ČUTKOVÁ ADAMCOVÁ, DiS.
Ing. Martina ČUTKOVÁ ADAMCOVÁ, DiS.
Bakalářská práce
Public relations a konkurenceschopnost vybrané střední školy z pohledu zákazníka - žáka a rodiče
Public relations and competitiveness of selected high school from the perspective of the customer - the student and parents
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá public relations a konkurenceschopností vybrané střední školy v Třeboni z pohledu zákazníka žáka a rodiče. Teoretická část popisuje public relations jako nástroj marketingové komunikace, jeho vymezení a charakteristiku, dále je zde popsáno základní rozdělení konkurenceschopnosti, psychologie reklamy a trhu. Empirická část zkoumá míru známosti, úroveň komunikace s veřejností …víceAbstract:
This thesis deals with public relations and competitiveness in selected high school in Trebon from the perspective of the customer - the student and parents. The theoretical part describes public relations as a marketing communication tool, its definition and characteristics. There is also described the basic division of competitiveness, advertising and market psychology. The empirical part examines …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2015
Zveřejnit od: 29. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jitka Šebová Šafaříková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČUTKOVÁ ADAMCOVÁ, Martina. \textit{Public relations a konkurenceschopnost vybrané střední školy z pohledu zákazníka - žáka a rodiče}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/4z357c/.
Jak správně citovat práci
ČUTKOVÁ ADAMCOVÁ, Martina. Public relations a konkurenceschopnost vybrané střední školy z pohledu zákazníka - žáka a rodiče. Č. Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Filip Rakovan -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Petra Limberská -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Historický vývoj reklamy a proměny způsobů persuasivní komunikace
Aneta Strnadová -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Jan Svoboda -
Psychologie reklamy a její využití pro image organizace
Jan Bažant -
Dočista do čista. Způsob argumentace a přesvědčování v reklamě na prací prášky a čistící prostředky
Jitka Jelínková -
Analýza vnímání reklamy společnosti Alza.cz a.s. jejími spotřebiteli
Hana Vejrazkova
Název
Vložil
Vloženo
Práva